Pappa! <3


Jag skriver inte bara massa onödigt klotter, Pappa detta är känslor för din förstfödda dotter,
Hon du inte såg, hon du inte ville ha, Jag frågar mig själv varför men får aldrig något svar!
Jag hör alla andra berätta om sin underbara pappa,
Men när jag ska förklara så finns det fan ingen som fatta!
För jag har ingen pappa, Du såg aldrig mig. Orden jag älskar, sa du aldrig till mig.
Du tittade förbi när jag tappade allt mitt mod, Jag borde hata dig,
Men drömmen går emot! jag borde ha glömt dig efter 20 hårda år,
Men fuck it, Du har lämnat för djupa sår! Varför blev det så?
Varför valde du att gå? Kan du inte förklara så jag kan föröka förstå! :/
Åren har gått men såren dom finns kvar,
Tankarna av dig är nog allt som jag har,
Nu lever du ditt liv, Långt bort från mig,
Med din nya familj som betyder allt för dig!
Förlåt för jag föddes till ett jävla offer!
Men med ett pucko till far så får man en kaxig dotter!
Förlåt att jag ständigt gör en massa fel, Men kanske ska göra som förr när jag bara satt och teg!
Sa ingenting rädd för vad du skulle säga, Mamma puscha på mig, Och sa detta ska du greja!
Hon höll mig hårt, Och släppte aldrig sitt tag, Tack för du finns Mamma, Du är underbar!
Tänk om du var som min bedårande mamma,
Men det är du inte så det är fan skitsamma! :/
Jag ska släppa taget om dig och låta dig försvinna,
Radera varje dag av det lilla jag kan minnas!
Jag kommer ångra detta, jag kommer må skit,
Jag var fucking bara några år när du lämna mitt liv! :/
Efter det såg jag dig aldrig igen,
För det var Mamma som älska mig & gav mig ett hem!
Antar att du tar detta som ett jävla klotter,
Men när fan ska du fatta att jag faktiskt är din dotter! :/
Varför jag inte dög som den lilla flicka jag var,
Varför du valde att dra istället för att vara kvar!
Jag behövde dig, Varför kunde du inte fatta,
Jag var ett litet barn som behövde sin pappa!
Du tittade förbi när jag tappade allt mitt mod, Jag borde hata dig,
Men drömmen går emot! :/ Om att någon gång får vara pappas lilla skatt,
att bli älskad av dig och att bli pussad godnatt!

I miss you so much daddy! ♥♥♥

Tillägnad till min riktiga (Pappa Magnus)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Sara
Bor: Tranås
Ålder: 20 år

Övrigt: Mitt liv och min vardag i skrift och bilder


RSS 2.0