Gamla Bilder! ;) ♥

Gamla bilder på mig! :) ♥






Livet leker, Medans jag steker! ;) ♥

Jag Älskar Dig Bror! ♥

Jag älskar dig Robin! ♥

Du är världens bästa bror! ♥













Du ♥ Jag

Jag är varken singel eller upptagen. Jag är bara reserverad för den killen som förtjänar mig! ♥













Killar Läs!

Killar killar killar...
Vad gör de annat än pillar?
De låtsas söka tröst
Men egentligen vill de bara klämma på ens bröst
De är romantiska och kommer med rosor
Men är de inte nöjda förrän det fått av ens trosor
Det är som en ren reflex
Att de genast tänker på sex
Man blir så kär
Men tyvärr är alla lika som bär
Kommer och sårar
Och vi drunknar i tårar
Men vi återuppstår
Och ni killar våra hjärtan får
För det är faktiskt killar
Som vi här på jorden gillar! :/ ♥














Tungpiercing!

Ska man skaffa eller inte! ;) ♥

Sweet! ♥

Rosor är röda, violer är blå. Jag är singel, vad fan väntar du på?


Hej Hej! ♥

Hejsan Alla! :) ♥
Sorry för jag inte varit så aktiv på bloggen de senaste dagarna! Har dock inte mått så vidar pass bra bara! :(
Händer mkt skit just nu! Ilaf har jag varit & kollat på en annan lägenhet idag! 2 rum & Kök! den var mkt fin & jag ska nog satsa på den! & hoppas jag kommer trivas där dessu mer! :)
Nu ska jag bara ta det lungt & sitta framför datan ett tag! Sen kallar sängen!
Men vill ni nåt så kan nu ju adda min msn! [email protected] & vara sociala! :) ♥♥
Ha det bra alla Bloggisar! Kramar till er!

One piece jump in! ♥

One piece jump in! :) ♥
GE MIG DENNA! :O

2011-10-04 ♥

★ En tjej älskar att ha killens tröjor på sig

★ Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst

★ Klicka aldrig när hon ringer, du anar inte hur ont de gör

★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.

★ En tjejs hjärta har fler hemligheter är fler än Homer Simpsons antal kilo

★ När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut

★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen
och visa att ni är ett par

★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne

★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen..

★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete

★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!

★ Var inte rädd för att bjuda ut en tjej på middag. Det är jättegulligt! ♥♥♥







Kanel bullens dag! :) ♥

2011-10-04
Kanel bullens dag! :) ♥♥

Intresserad av denna! :) ♥

Är rätt mkt intresserad av denna finan lägenhet! Men får se hur det blir! Måste kolla på den först! :) ♥♥♥

Tobias Knöös! ♥

I bland har jag lust att följa med änglen upp i det blå
Allt skulle bli mycket lättare då,
Men du får mej att stanna kvar på denna jord när du säger tre små ord,
Orden kan användas mellan kille och tjej det tre små orden är jag älskar dig! ♥ 

Utan din blick
är jag inte glad
Utan din närhet
mår jag ej bra
Utan din röst
blir vatten torrt
Utan ditt leende
bleknar jag bort! 
Du finns alltid i mitt hjärta! Tänker på dig dag som natt! ♥

R.I.P Vår älskade & saknade Tobias Knöös! ♥ ♥
1/8-2011 Hände det som aldrig fick hända! Gud tog ifrån vår ängel! :(















DU ÄR SÅ SAKNAD VÄNNEN! ÄLSKAR DIG KNÖÖS! 

Minnen För Livet! ♥

Minnen jag aldrig kommer till att glömma! :( ♥♥♥
2007-2011 Ett minne för livet! Saknar er otroligt mkt! :( ♥
Saknar er så mkt! :( ♥

1/10-2011

Lär känna mig innan du börjar snacka en massa skit om mig och min personlighet..

För ni som känner mig vet vem ja är! :/ ♥♥♥












Jag är bara mig själv & ingen annan!






Namn: Sara
Bor: Tranås
Ålder: 20 år

Övrigt: Mitt liv och min vardag i skrift och bilder