Du & Jag


Bilder på oss två! ♥




















2012-03-30

Tjena alla!

(Dålig Uppdate)


Dagen börja med att man vakna kl 11:00, Sedan var det bara att fixa sig & göra frukost!
Annars har man bara tagit det lungt & fixat lite här hemma! Syrran kommer senare, Och då blir det film & mys!
Imon blir det att åka till Pappa & Grilla, Gott!  Hoppas det är fint väder bara.
På söndag blir det att åka en sväng till Busfabriken med syster & killen! Ska bli kul.


Ni får ha en bra helg alla! Så hörs vi! kram! :love:






http://www.youtube.com/watch?v=S9kkqjp-s_o







2012-03-19

Tjena Tjena! 


Nu var det riktigt länge sen jag var inne här!
Men som ni redan märkt så har jag inte haft så mkt tid till att blogga!
Har liksom en liten valp att ta hand om, Och det är inte det lättaste!
Men kul är det allt! Ja vad ska man mer skriva! Hänt ganska mkt nu de senaste veckorna!
Men nu ska jag försöka att blogga lite mera! Haha! Idag blir det inte så mkt!
Blir att åka & handla mat för veckan lite senare & käka pizza med den bästa!
Annars blir det bara att ta det lungt & glo nån film!
Resten av veckan består inte av nåt! Ska bara ta det lungt & stor städa lägenheten!
Behövs verkligen när man har djur! Så dammigt & smutsigt som det blir!
Men nu ska jag ta och dra mig, För att fixa mig & ta en liten runda med hunden!


Ha det bra alla läsare så hörs vi senare! :love:

Kram på er!







Min Hund Zacko!

ZACKO! :love:














Namn: Sara
Bor: Tranås
Ålder: 20 år

Övrigt: Mitt liv och min vardag i skrift och bilder