http://www.nattstad.se/timabergh

http://www.nattstad.se/timabergh

Gå in och ta en titt på Tims blogg! Inget ni kommer att ångra! :love:

Lyssna även på hans otroligt fina låt!



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=olSLZ7rJwVY#!











http://www.nattstad.se/baffebjork

http://www.nattstad.se/baffebjork



Gå in och kolla på Fredrik Baffe Björks blogg! Jag lovar er! Inget ni kommer att ångra! :-d:love:





Sjuk!

Då har man blivit sjuk! 





Söta lilla Kellie!♥

Hundvakt åt denna lilla söta sak! :-d:love:











Nya bilder! ♥

Nya bilder! 2012-02-15! :love::blush:















Melodifestivalen 2012! ♥


Nu blir det Melodilfestivalen med massa Chips & Godis!  :-d:love:

Trevlig kväll!  ;-)












Pizza dags! ♥

Nu avslutar jag dagen med en Hawaii pizza! :-d

Trevlig helg gott folk! ♥


Godnatt alla läsare!

God Kväll! :love:


Just nu sitter jag barnvakt! & väntar på att jag ska cykla hem!
Sen när jag väl komit hem, ska jag sätta på en bra film & bara somna till den!
Bättre kan det inte bli. Imorgon blir det en fika på stan med kära Mor! :-d
Sen får man se vad dagen/kvällen har att erbjuda! Vem vet den kanske blir riktigt bra! :blush:
 Annars blir det la att ta det lungt & bara softa!



Ha en trevlig helg alla & sköt om er! kram! :love:












2012-02-09 ♥

Godmorgon alla! 




Blir ett litet inlägg nu så här framåt dagen!
Ska börja packa upp lite saker i kartongerna! Då jag inte haft tid & ork till det innan,
Men nu är jag på hugget igen! Ska nog dunka på lite musik med! Så jag blir extra flitig! Haha! ;-)
Men iaf dagen bjuder nog mest på att städa! & ta det lungt! Slappa framför datan & bara hänga!
Kanske blir att mysa ner sig i soffan med lite snacks & en bra film lite senare!
Men men nu måste jag ta tag i saker & ting! Så jag får nåt gjort!
Annars kommer jag bara sitta här och dega! :-d
Men i viket fall som helst, Hörs vi nog senare framåt kvällen! Om inget annat inträffar förstås!


Ha det gött så länge! & Kram på er! :love:






















Tjena alla läsare! ♥

Hej Svejs! :-d



Sorry alla läsare för en dålig uppdratering! Men det har bara varit så mycket just nu! SORRY! :blush:
Ska verkligen försöka bättra mig så gott jag kan! Men ilaf idag har man varit uppe hos Pappa!
Vi typ gick ut och skulle hugga ved i skogen!
Men medans pappa gjorde det gick vi andra för att åka pulka i backen en bit bort!
Jätte kul! Gick som bara den i backen! Hihi! Inte nog med det!
Efter vi varit ute en stund, gick vi hem för att ta en fika!
Sedan chillade man typ framför tvn, Kollade på massa vidio klipp som pappa spelat in!
Typ gamla minnen! Som när barnen var små & när de va på semester! Alltid kul att se sånt!
Men men! Kom typ hem kl 23:00 & då satte man sig framför datan som man alltid gör! Haha!
& nu sitter jag här och degar! Funderar på att gå och lägga mig snart då klockan är snart 02:00!
Ska upp rätt tidigt imon! Eller ja tidigt & tidigt kanske det inte är för er! Men för mig är det JÄTTE TIDIGT!!!
11:00 ska jag försöka komma upp, sedan ska jag ge mig av ner till stan för att göra lite ärenden!
Efter man gjort det blir det att åka hem och ta det lungt några timmar! Och kanske vila ut mig!



Haters makes me famous!




Men ni får ha det bra så hörs vi! Sköt om er! Kramar till er! :love::love:









Länkbyte! :) ♥










http://maddze.devote.se/category/873829/bakgrund_323579.htm






Världens finaste Madde! ♥






Älskar dig Lillasyster! ♥

Emilia! ♥

När du föddes ville jag bara få hålla om dig för du var så vacker
Min egen lillasyster. Jag kunde inte låta bli att le när jag såg dej
Vi har alla haft våra jobbiga stunder,
ibland kan du va världens störigaste och jobbigaste men jag älskar dej lika mycket ändå
min älskade lillasyster!
Titta på dig själv och känn dig stolt över den du är!
Titta vilket underverk du är,
Tro inte att jag försvinner, även ifall vi bråkar ibland
Det hör bara till livet ska du veta, utan bråk och diskussioner vore inte livet lika spännande. 
Utan dig vore livet inte lika roligt och härligt.
Utan dig är jag inget! Det ska alltid vara du & jag syster! 


Du betyder allt för mig, Och jag älskar dig så otroligt mkt! ♥



Jag kommer alltid att finnas för dig vad som än händer! & kommer alltid att älska dig! :love:




Älskar Dig Mamma! ♥

Mamma jag älskar dig! ♥


Du finns där när jag behöver dig
Du tröstar mig när någon sviker mig
Du håller mig i din famn
Du vaggar mig & viskar tyst mitt namn
Du torkar mina tårar när dom faller ner
Du håller mig uppe när jag inte orkar mer
Du älskar mig för den jag är
Du finns alltid här
Du får mig att skratta när jag vill gråta
Du har lärt mig att vara rättvis & förlåta
Du, älskade mamma, jag älskar dig så
Du ska veta att jag aldrig låter dig gå
Du mamma, det är för evigt du & jag
både natt som dag
jag älskar dig mamma
lova att du alltid kommer stanna hos mig!
För en sak är säkert! Jag kommer aldrig lämna dig! ALDRIG!



You are the world's best & most wonderful mother! :love:






Sängen Kallar! :) ♥

Nu blir det att lägga sig & sova! & Sova riktigt länge imon! :love:



Godnatt alla söta!







Utgång! ;) ♥

Fest, Fest, Fest! :) 
















Filmdax! :) ♥

Nu blir det att mysa ner sig i soffan med massa snacks &
kolla på en riktigt bra film med Lillasyster! :love:


Men ni får alla ha en fortsatt trevlig Fredags kväll! & Sov så gott!















Godnatt! ♥


2012-02-01 ♥

Tjena Tjena Bloggen! ♥




Förlåt för jag inte varit så aktiv här på sistone!
Men det har varit så mkt med flytten & allt!
Men nu är allt fixat & jag är tbx på ruta 1 igen! Så nu ska jag försöka blogga mer!
Hoppas ni alla läsare har det bra! & att ni tar er tid att kolla & läsa min blogg!
Betyder jätte mycket om ni gör det!
Men ilaf dagen börja med att man gick till Gotteriet & tog en fika med bästa Mamma! :)
Efter man varit med henne en stund,
Gick jag hemåt och börja fixa & dona med alla dessa flyttlådor!
Usch! Men lite saker kom upp ialf!
Men resten får jag ta upp en dag då jag verkligen orkar & vill! :)
Men kvällen består nog mest av att ta det lungt! & kolla nån film senare!
Sitter här och funderar om man skulle ta sig ett varmt bad,
Tror jag gör det! Så jag får upp värmen lite! Fryser ganska mkt!
Sedan blir det la att ta och mysa ner sig med en filt och äta lite snacks! Hihi!



Men vi hörs imon om inget annat dyker upp!


Ha det så bra alla läsare & sköt om er! Kram på er! ♥







Namn: Sara
Bor: Tranås
Ålder: 20 år

Övrigt: Mitt liv och min vardag i skrift och bilder