Dela & Sprid!

http://www.facebook.com/groups/209355472472981/

Dela gärna med er av detta till era vänner & bekanta! :)

Canon EOS 1000D

Min älskade System camera! :) ♥









Pengar, Pengar, Pengar

Imorgon får man sin lön! Tack gode gud för det! De har varit efterlänktade! :( ♥


IPhone 4s

IPhone 4s!

‎"Before you judge me, try hard to love me" ♥

Hej Hej!
Sorry för att jag inte varit så aktiv här! Men det har hänt så mkt just nu! & sen har man varit sjuk! :/
Men ialf, Idag har man bara vilat! Har så sjukt ont i halsen! :( & imon blir det ridning! (LÄNGTAR)
Hoppas man får en bra häst & att vi hittar på nåt skojigt på lektionen! :) ♥♥
Nu blir det bara tv! Sedan kallar sängen! Just det" Ska ha hand om syster imon med! (SKOJIGT)
Ha det bra alla Bloggläsare! Sköt om er! Kram :) ♥

Hästar! ♥

Hästar jag ridit på (TRK)
Kommer fler bilder efter hand! :)
HÄSTAR ÄR LIVET! ♥♥




































Jag älskar hästar! ♥


Namn: Sara
Bor: Tranås
Ålder: 20 år

Övrigt: Mitt liv och min vardag i skrift och bilder